zondag 10 januari 2016

Wanderlust week 2

Voor de Wanderlust opdracht van week 2 werden we getrakteerd op een geweldig leuke videoles van Kate Crane voor het maken van de pagina's en het maken van een heel leuk boekje.
Dat laatste ga ik een andere keer doen, omdat ik heb besloten dat ik alles in mijn Art Journal ga maken, ook om alles bij elkaar te houden. Anders komen er straks allemaal losse onderdelen en dat zie ik niet zitten.


Dus ook deze twee pagina's gemaakt in het vierkante Dylusions boek. Met verf, inkt, stempels, modeling paste, stencils, oude creditcard en plastic doppen wat in elkaar gefreubeld, hoewel ik er nu niet echt heel tevreden over ben. Sommige dingen gelukkig wat weggewerkt onder de stempel met poezenkop, die uitgeknipt is, en onder wat washitape.
    

1 opmerking:

  1. Beautiful pages Yvon! I'm hoping to find time to try Kate's techniques tomorrow. It's going to be a great year of Wanderlust!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails