woensdag 29 mei 2013

Bloemenkaartje

Voor een Stamping Angelsproject met het thema "Bloemen" maakte ik dit kaartje.


De achtergrond heb ik gemaakt door verschillende kleuren geel, oranje en rood van de Paper Artsty verf op een craftsheet te doen en te sprayen met een minimister.
Daar heb ik een vel papier doorheen gehaald en in stukjes gesneden voor de kaart.
Met Old Paper heb ik het varenblad op de kaart gestempeld, maar er is op de foto helaas nauwelijks meer iets van terug te zien.
Op wit cardstock heb ik de bloem met zwart gestempeld en met de restjes verf en veel water ingekleurd en met een witte gelpen accenten aangebracht.
De bloem heb ik nogmaals op wit cardstock geplakt en met een fotorandschaar uitgeknipt en opgeplakt op de kaart.
De tekst heb ik met zwart op de kaart gestempeld.
De bloemetjes zijn op elkaar geplakt en voorzien van een rood strass-steentje.


Stempels:
Tehcnique Tuesday, Carefree Cosmo, CCosm
Judi Kins, 2918H

Inkt etc.:
Archival Jet Black
Distress Old Paper
Paper Artsy Paint, divers geel, oranje, rood
Gelpen wit
Embellishments: Bloemetjes, Strass-steentjes
Fotorandschaar
Craftsheet
Minimister met water
    

16 opmerkingen:

  1. Heel mooi Yvon, weer eens iets ander als anders!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart Yvon! om te smullen

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie achtergrond, mijn ding ;) de kaart is erg mooi geworden met een zeer passende tekst! Groetjes van hiero

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die achtergrond is mooi geworden! Mooi ook de witte accenten in de bloem; dat maakt ´m echt af! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal top Yvonne. Wat een mooie achtergrond en mooie stempel!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje met een mooi stempel, Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie achtergond en bloemen stempel.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren! Heel mooi gecombineerd allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie achtergrond Yvon en een geweldige kaart.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit een schitterende kaart geworden, Yvon!
    Erg mooi van kleur!
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart van jouw kant weer eens heel wat anders. Mooie kleuren ook!!
    Groetjes, Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi hoor Yvonne en op de vorige zag ik hoe leuk jullie het hebben gehad...wat fijn.
    Groeties Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Yvon. Stijlvol en mooi design en kleuren.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie combinatie Yvon, echt ook wel mijn kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails