zondag 10 maart 2013

Kaarten in het Art Specially Magazine


Gisteren rolde het Art Specially Magazine in de brievenbus.
Helemaal blij met deze onverwachte verrassing!
Niet alleen een gratis magazine omdat er drie kaarten van mij zijn geplaatst, maar ook nog een gratis tekststempel. Die heel mooi is te gebruiken als achtergrondstempel, maar waarvan je de woorden ook goed los kunt gebruiken.
En twee posters van het event, waarvan er inmiddels eentje aan het raam hangt en eentje maandag in het dorp wordt afgegeven, waar het ook opgehangen zal worden.
In het magazine weer een groot vel met kortingsbonnen die op het event te gebruiken zijn, en de aankondiging wat iedereen ontvangt bij binnenkomst. Dat is niet mis zeg, hartstikke leuke cadeautjes!



Na de oproep in het vorige magazine over stempelen met groente en fruit, heb ik onder andere deze kaart ingestuurd, misschien herinneren jullie het nog.
Gestempeld met een echte, uitgebloeide zonnebloem, zie hier voor uitleg en materialen.



Ook zijn er nog twee kaarten geplaatst met uitgebloeide artisjokken, waarvan je hier een voorbeeld ziet.
Verder is het, natuurlijk zou ik bijna zeggen, weer een prachtig magazine geworden, echt de moeite waard om aan te schaffen!
    

17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Yvon!! Ik heb het magazine ook gisteren ontvangen, ik hoop er vandaag doorheen te kunnen bladeren, moet eigenlijk in een ander boek gaan bladeren uh studeren haha! Jouw bloem/fruitkaarten zijn altijd echt helemaal geweldig!! Ik zie het echt helemaal voor me hoe je dan in de weer bent met je halve moestuin op de knutseltafel :) super! Ik wens je een heel fijne zondag toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. meid , super weer, ik zal er daar eens goed naar kijken hahaa, nou je bent onderhand een graag geziene gast in de As, top meid, mag je trots opzijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations Yvon, beautiful cards! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvon,het magazine heb ik ook al besteld,je kaarten weet ik nog te herinneren/herkennen,ben benieuwd,fijne zondag,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Yvonne met de publicatie van je mooie kaarten!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de publicatie van je super mooie kaarten.
    Heb hem gisteren besteld en hoop hem dus volgende week binnen te krijgen en al het moois in het echie te zien.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn en gefeliciteerd! Lekker dat jij het magazine al hebt+ ik ga van de week ervoor op pad... Fijne zondag verder, groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Yvon. leuk je kaarten in Artspecially. Tot mijn verbazing zag in gister (toevallig) dat ik er ook in sta.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat Yvon ! Geniet van de aandacht dat je werk krijgt :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk dat je er in staat, ik zag het gisteren in het blad staan.
    Je zonnebloemkaart vind ik echt supermooi gelukt maar de andere 2 mogen er ook zeker zijn.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, maar helemaal leuk dat je zelfs met 3 creaties in het Art Specially staat Yvon...dat is nog eens leuk zeg!
    Ik wacht nog op de post :-)

    toedelsssssssss, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk voor je! Dat ga ik dan binnenkort eens van dichter bekijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart, heel erg mooi!!En wat gaaf dat de kaart in de AS staat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat Yvon. Wat leuk dat er weer kaarten van je geplaatst zijn. Krijg binnenkort het boekje ook toegestuurd, dus ben benieuwd.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een eer Yvon!! Ik zou wel een dag op wolkjes lopen ☺☺☺ als ik jou was!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails