zondag 12 februari 2012

Stempels te koop

Bij mijn opruiming van de knutselspullen in huis kwam ik nog diverse stempels tegen die ik kwijt wil. Ik heb ze allemaal gewonnen, dubbel gekocht, of gekregen in een grabbag, bij een workshop, bij aankopen of iets dergelijks. Maar ik heb er verder niets mee, vandaar.
Het zijn stempels van Viva las Vegas, de Stempelwinkel, Cherry Pie, StampinBack, Craft Stamper, Crafty Individuals en nog een aantal dingen waar ik de herkomst niet van weet.
Alle stempels zijn nieuw en niet gebruikt, hooguit voor het maken van een afdrukje om te kunnen laten zien wat er op de stempel staat.

Even op een rijtje:
  • Bij alle stempels betreft het unmounted stempels. Daar waar het een clear stamp is, of op zwarte looptape of EZ mount zit, staat dat er achter. Als er niets achter staat, is het dus alleen de rubberen stempel.
  • Bij alle stempels staat de prijs in euro's, dat is exclusief verzendkosten. Prijzen onderhandelbaar.
  • Als je iets wilt overnemen, wil je dan alsjeblieft mij privé mailen daarover? yvonnevanhoof@planet.nl Wie het eerst komt, heeft beet. Ik kijk daarbij niet naar eventuele reacties op mijn blog, alleen de binnengekomen mails gelden.
  • Als je van een stempel een groter plaatje wilt zien, mail me dat even, dan stuur ik je dat toe.
  • En als je iets wilt hebben, graag even de categorie vermelden, dus bijvoorbeeld divers 1, de rij waar de stempel staat en even een steekwoord wat er op de stempel staat en wat ik onder de stempels hebt vermeld, kunnen we geen vergissingen krijgen.
  • Indien we een afspraak hebben over de stempels, dan zie ik graag eerst het geld op mijn rekening, daarna stuur ik het op.
  • Als iets is verkocht, zal ik het in het blogbericht doorstrepen.
Divers 1
Alle stempels 1 euro
de Stempelwinkel, Cherry Pie of ...?
Bovenste rij:
Figuur met gitaar: 1 euro
Man in gewaad: 1 euro
Paard: 1 euro

Onderste rij:
Insekten met eten: 1 euro
Figuurtje met slakkenhuis: 1 euro


Divers 2
Alle stempels 0,50 eurocent
Bovenste rij:
Figuurtje met mand: 0,50 eurocent
Draakje: 0,50 eurocent

Onderste rij:
Sprinkhaan met hoed: 0,50 eurocent
Vissen: 0,50 eurocent


 Divers 3
Alle stempels 0,50 eurocent
Bovenste rij:
Springend hert: 0,50 eurocent
Vrouw op waterbed: 0,50 eurocent

Onderste rij:
Geraamte: 0,50 eurocent
Vissenvrouw: 0,50 eurocent
Staande vis: 0,50 eurocent


 Craft Stamper
Alle stempels 0,50 eurocent
Behalve de laatste twee stempels alles clear stamps
Bovenste rij:
Kroonluchter: 0,50 eurocent (clear)
Meisje: 0,50 eurocent (clear)
Japanse vrouw: 0,50 eurocent (clear)
Merry Christmas: 0,50 eurocent (clear)

Middelste rij:
Hert, cheer, hope, love, peace, joy: 0,50 eurocent (clear)
Beertje met koffie en taart: 0,50 eurocent (clear)
Bloem: 0,50 eurocent (clear)
Ster: 0,50 eurocent (clear)

Onderste rij:
Hondje: 0,50 eurocent (clear)
Mozaïek: 0,50 eurocent (op foam blokje om vast te houden)
2 Figuurtjes, forever friends: 0,50 eurocent (op foam blokje om vast te houden)


Divers 4
StampinBack en Hero Arts
Bovenste rij:
StampinBack 4 peren: 2,00 euro (zwarte looptape)
StampinBack 1 peer: 1,50 euro (zwarte looptape)

Onderste rij:
Hero Arts Holiday wishes: 5 euro (clear)
Onbekend bloem: 0,50 eurocent (EZ mount)


Divers 5
o.a. Stempelwinkel, Cherry Pie, Non sequitur
Bovenste rij:
Stempelwinkel huis: 3,00 euro (zwarte looptape)
Cherry Pie Adonis: 3,00 euro (zwarte looptape)
Non Sequitur vlinder: 3,00 euro (zwarte looptape)

Middelste rij:
Stempelwinkel meeuwen: 2,50 euro (zwarte looptape)
Verschoten Gedeelde momenten: 2,00 euro (zwarte looptape)
Art Specially ART: 0,50 eurocent

Onderste rij:
Plant: 1,00 euro (zwarte looptape)
Sprookjesfiguur: 1,00 euro


Divers 6
Viva Las Vegas (VLV), Stempelwinkel, Cherry Pie
1e rij:
Rondje: 0,10 eurocent
Plant 1: 0,20 eurocent (zwarte looptape)
Plant 2: 0,20 eurocent (zwarte looptape)
Travel postkaarten: 0,20 eurocent (zwarte looptape)

2e rij:
VLV hart met hondjes: 0,50 eurocent
VLV maan met paard: 0,50 eurocent
VLV wegrestaurant hamburgers: 0,50 eurocent
Aanplakbiljetje met fietser: 0,20 eurocent

3e rij:
VLV hart met pijl: 0,20 eurocent
VLV poesje: 0,20 eurocent
VLV hertje:0,20 eurocent
3 kleine blaadjes: 0,10 eurocent
Tak met blad: 0,20 eurocent
VLV maskers: 0,50 eurocent

4e rij:
Figuurtjes met penseel en palet: 0,20 eurodent
VLV bloem iris: 0,20 eurocent
VLV jongetje: 0,50 eurocent
VLV meisje: 0,20 eurocent
Stempelwinkel of Cherry Pie vlinder: 1,00 euro (zwarte looptape)

3 opmerkingen:

  1. Nou dat zijn er een hoop, ik heb eens goedvgekeken , maar voor mij niets erbij. Maar wel leuk om te zien zo, en slim van he ;))heb je het ook bij de divas gezet??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veel. En goedkoop! Ik ben voorlopig even voorzien. Heb DE stempelwinkel bij mij "om de hoek". En ja als ik daar binnenkom.... je raadt het al. Vandaar mijn collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig aanbod Yvon. En erg goedkoop. Zal nog eens goed kijken. groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails