zaterdag 26 maart 2011

Chinees kaartje

Voor een opdracht van een Stamping Angels project maakte ik dit Chinese kaartje.
Ik pak dan toch vaak naar de stempel van deze dame van Stampington, omdat ik dat zo'n mooie stempel vind.



Het achtergrondpapier is van Paper Whimsy.
Stempel de vrouw met zwart en emboss met clear embossingpoeder.
Stempel rechts van de vrouw wat Chinese tekens.
Stempel de bamboe. Inkt de stelen met Galaxy Gold en de bladeren met Aged Mahogany. Kleur de bladeren in met je waterpenseel. Breng accenten aan met een hele dunne zwarte fineliner of gelpen.
Stempel de tekst.
Breng wat Inka Gold aan de zijkanten aan en veeg het goed uit (helaas, de glans is hier niet goed te zien).
Spons de randen met rood.


Stempels:
Stampington & Company, Lotus, P2210
Art Impressions, U-2222 (bamboe)
Impression Obsession, Change the World, C5313
Sirius Hobby, XR006 (Chinese tekens)

Inkt etc.:
Distress Aged Mahogany
Brilliance Graphic Black, Galaxy Gold
Clear embossingpoeder
Heattool
Waterpenseel
Gelpen zwart
Viva Inka Gold, Gold 901

14 opmerkingen:

  1. Beautiful artwork Yvon, I love the stamps you used and the composition!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yvonne dit is weer schitterend. Wat een mooie stempel bovendien en uiteraard je combi is prachtig.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een juweel, Yvon! Moet dat prachtige stempel ook weer eens gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een kunstwerk Yvon.Was je gevallen? Beterschap en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi kaartje, super gedaan! Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog. Groetjes en fijn weekend,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In het echt veeeeeel mooier. Het was gezellig vandaag....thanx je weet wel waarvoor.
    Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRACHTIG resultaat en heel mooi van kleur echt op zijn Chinees hé.

    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi kaartje! Mooie stempelcombinatie heb je gemaakt! De bamboe is ook heel mooi ingekleurd, de dunne zwarte lijntjes zijn een heel mooi accent! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow! Wat een mooie combi van stempels maar die bamboe... die vind ik echt super. Prachtig gemaakt met distressinkt en de zwarte accentjes. Super mooi!! Fijne zondag toegewenst en ik kan inmiddels bijna alles weer eten behalve de harde dingen dus geen chips voor mij dit weekend;) bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een aparte stempel weer,en een pracht kaart. ik zou je kastje met stempels wel eens willen zien, want ik geloof dat je een hele bijzondere voorraad hebt ☺ misschien eens een fotoke ervan maken? hahahaa, fijne zondag meid, groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful, love the image and the quote.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails