vrijdag 21 september 2012

Canvas in het klein

De workshop van Birgit Koopsen met de grote canvas werkte dusdanig aanstekelijk (zie vorig blogbericht), dat ik het ook eens heb uitgeprobeerd op een kleiner stukje.
En dat was best heel lastig!
Flink oefenen zal het advies zijn, dus er volgen vast wel meer van die kleintjes.
Ik heb daar overigens ook canvas voor gebruikt. Daarvoor heb ik een heel groot canvas van de Action gesloopt door het van de lijst af te halen. Voor dat geld, ook nog eens in de aanbieding, kan ik heel wat kleine canvasjes maken!
De labeltjes heb ik zelf gesneden en voorzien van een rondje met de Sizzix mal van Tim Holtz, het "kant" is een verknipt plastic tafelkleedje bij de Blokker gekocht.

Dit eerste mini canvasje, 9,5 x 9,5 cm, vind ik wat rommelig.
Het tweede blauwe canvasje, hieronder, vind ik zelf al een klein beetje beter geslaagd.


Stap voor stap:

 
 
 
 
Het eindresultaat van het eerste kleine canvasje, wat ik zelf wat rommeling vind.
Het tweede canvasje hieronder vind ik zelf net even iets beter geslaagd.
 

Stempels:
Unity Stamps, Art & Possibility, DD-935A

Inkt etc.:
Canvas
Diverse kleuren Glimmermist
Archival Jet Black
Versamark
Embossingpoeder Hein Design, Krapprod, Eisblau Glitzer
Sequint Waste
Amsterdam Acrylverf, Titaanwit, Lampenzwart
The Crafters Workshop, Mini Numerals, TCW200s
Labels
Cuttlebug
Sizzix Tiny Tabs & Tags, 657188
Kant
Boekenpapier
Permaball zwart
    

19 opmerkingen:

  1. Je mag de eerst dan wat rommelig vinden ,maar ik vind ze allebei SUPER geslaagd
    Echt heel leuk en fijn dat je ons laat zien hoe ze zijn opgebouwd.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAT GAAAAAAAAAAAAAAAAAF, zeg kom jij niet de 8e, wow wil ik wel maken hoor, helemaal toppie!!!!!!!!!!!!!

    Liefs Francina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Yvon, wat fijn dat mijn workshop je zo heeft geïnspireerd! En leuk dat je dat wilt delen! Ik vind ze allebei prachtig maar oranje is "mijn kleur" dus dat is mijn favoriet! Enneh, blijf vooral lekker mailen, vind het harstikke leuk om te zien wat je maakt! Groetjes, birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allebei leuk hoor! Is misschien wat lastig om een ´vertaalslag´ te maken naar zo´n kleiner oppervlakte.. Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vind ze allemaal supergaaf geworden, ik wilde dat er wat meer uren in mijn dag zaten, kon ik ook verder, hahaha, moet ik maar niet zoveel andere dingen willen ..............Liefs van Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je beide mixed Media canvasjes wel heel leuk,allebei geslaagd, origineel, en heel mooi van kleur!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW Yvonne. Allebei super mooi. En rommelig zijn ze zeker niet. Maar erg knap op zo'n klein oppervlakje.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige canvasjes Yvon! Lijkt me leuk om te doen! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent lekker bezig geweest met van alles en nog wat Yvon! Jee, ik vind ze allebei enorm leuk, het plezier van het maken straalt er vanaf. Mooi!!!

    fijn weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke canvasjes, Yvon! Leuk ook om te zien hoe je ze gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze allebei heel erg leuk, van groot naar klein is altijd wel lastig maar ze zijn heel goed geslaagd.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. They both look wonderful Yvon! Great textures & colours!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, Yvon! Dank voor de uitgebreide uitleg, jammer dat DIOL niet meer bestaat, je had er zo op gekund!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het echt gaaf uitzien..en een supergave oplossing heb je bedacht met dat grote canvas.
    Kun je ook zeggen wat je met die kleine canvasjes doet? Doe je die dan toch weer spannen op hout of wat doe je daarmee?

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails