dinsdag 4 januari 2011

At the beach

Na alle sneeuw en Kerst had ik gewoon zin in wat anders, dus besloot ik "een dagje aan zee te gaan zitten" voor een paar zee- of strandkaartjes met de stempels van Darkroom Door.
Zo heb ik ook weer een paar kaartjes om te versturen.



Breng Old Paper en Antique linnen op je craft sheet aan, nat sprayen met water en daarmee je achtergrondkleur maken op een correspondentiekaart.
Gestempeld met Rusty Hinge en Vintage Photo.
Bevestig de tekst met 2 brads en plak op met 3D tape.



Gestempeld op licht gekleurd craft karton met Wild Honey en Vintage Photo (links) en Tea Dye en Vintage Photo (rechts).

De bovenste 3 kaartjes hebben mijn eigen voorkeur.
En ik denk dat ik morgen nog een dagje naar het strand ga ...


Stempels:
Darkroom Door, Seaside Collection, Seaside Vol 1, DDRS053
Darkroom Door, Seaside Collection, Seaside Vol 2, DDRS054

Inkt etc.:
Distress Old Paper, Antique Linnen, Tea Dye, Vintage Photo, Wild Honey, Rusty Hinge
Licht gekleurd craft karton
Correspondentiekaarten Hema
Craft sheet
Minimister met water
Heattool
Oud touw
Embellishments: Brads
3D Tape

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes allemaal! De bovenste met echt "Yvon" touw zie ik :)
    Leuker om "over het strand" te stempelen, dan er in het echt naartoe te gaan voor het ogenblik denk ik, brr!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Yvon, ik zou bijna gaan pootje baden met deze kaarten:-)
    Toch nog maar een paar maandjes wachten om naar de Beach te gaan!
    Mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie strandkaartjes heb je gemaakt, prachtig van kleur. Je hoort bijna de zee ruisen;) Zucht. Nog even geduld hebben, dan is deze sneeuwblurrie ook weer weg.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails