vrijdag 9 augustus 2019

Mijn kaart op forex in 60x40 cm!


Afgelopen week mocht ik bij Studentendrukwerk.nl een foto laten maken op canvas of op forex.
Van Studentendrukwerk had ik nooit eerder gehoord, maar van forex ook niet.

Even bij Studentendrukwerk gekeken, maar wauw, wat een leuke ook heel overzichtelijke site waar alles heel makkelijk en snel te vinden en te maken is. Makkelijk bestelproces en eenmaal besteld een super snelle levering in een keurige heel stevige doos.

En ze maken bij Studentendrukwerk heel veel verschillende, maar vooral ook super leuke en verrassende dingen!
Standaard dingen als fotoboeken, posters, kalenders, en natuurlijk gewone foto's, maar ook alles waar studenten mee te maken krijgen zoals je portfolio, syllabus, proefschrift, scripties, readers, met veel  keus in verschillende manieren van printen, kaft en inbinden.
Maar de bijzondere dingen vind ik toch wel foto-afdrukken op bijvoorbeeld aluminium, dibond (een metalen plaat voorzien van witte toplaag), tegeltjes die voorzien kunnen worden van een spreuk, en forex, het materiaal waar mijn foto op geprint is.
Forex is een lichtgewicht maar wel heel stevig materiaal. Je foto wordt geprint op een witte plaat van kunststof (PVC), waardoor de kleuren heel mooi uitkomen. Het is verkrijgbaar in heel veel formaten en de prijs-kwaliteit verhouding vind ik echt heel goed! Je kunt je foto al voor een tientje op forex laten printen!
Mijn kaart, 5 jaar geleden met Craftorij Zomerchallenge gemaakt en oorspronkelijk 15x10 cm is nu geprint op 60x40 cm en de details en kleuren staan er  bijzonder goed op!

En naast de bijzondere ondergronden waar je je foto op kunt laten printen, kan het ook op bierviltjes (die schijnen heel populair te zijn, maar ja, ik als stevige drinker van hooguit theeborrels ..... toch maar niet), collegeblokken, multomappen, menukaartjes, stickers, t-shirts, spandoeken, en nog véél meer!
Neem gewoon eens een kijkje bij Studentendrukwerk.nl, ik vind het zeer de moeite waard!
(en ik heb geen aandelen hoor!)

Dank je wel Femke en Studentendrukwerk, super fijne ervaring bij jullie!



.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails