donderdag 14 februari 2019

Valentijnsdag 2019

Vandaag is het Valentijnsdag!
Waar ik nooit iets aan doe, maar het is toch een mooie gelegenheid om een paar mensen te bedanken voor hun vriendschap, mentale ondersteuning en hun fysieke hulp.
Dank jullie wel lieve vrienden!
Bij een aantal lieverds komt er vandaag een kaartje op de deurmat of in de brievenbus.


De achtergrond van de kaartjes is gemaakt met de gelliplate, alcoholinkt, stencils en stempels. Hier kun je zien hoe ik dat heb gedaan.


De Gerbera van het Scrapbook Atelier heb ik met Versamark op een kaartje gestempeld en geëmbost met zwarte embossingpoeder.
De bloem is ingekleurd met Zig Clean Color stiften van Kuretake.
De randjes zijn met zwart gesponst en het kaartje is gemat op zwart en een bijpassende kleur cardstock.
De tekst is met zwart gestempeld.


Maar toen .....
In mijn domme onwetendheid heb ik net als de afgelopen jaren de enveloppen voorzien van een rode kus, omdat Post.nl toch ieder jaar die postzegel-kus-actie heeft, waarbij je kaarten die een dag voor Valentijnsdag worden gepost, op 14 februari gratis worden bezorgd.
Omdat ik een kaart had die zwaarder was dan 20 gram, ik het op de website niet kon vinden, ging ik bellen met de vraag, hoeveel mag zo'n Valentijns-kus-actie-envelop wegen?
Die actie is er dit jaar niet ......
Na een heel stil moment en een uuuuuh bij mij, zat er dus maar één ding op, overal een postzegel bij plakken. Niet versturen was geen optie!
Dus rollen ze vandaag op deze manier in de brievenbus.


Stempels:
Scrapbook Atelier, Gerbera, 55e
Different Colors, Veel Liefs, S-00159
Stamping Cottage, Goede vrienden ....
Stamping Cottage, Een zonnestraaltje ..., C013
Visible Image, Face It!

Inkt etc.:
Archival, Jet Black, Vermillion
Versamark
KiCoStamps, Detail Embossingpoeder zwart
Zig Clean Color Real Brush
   

1 opmerking:

  1. Ha, ha wat een verhaal Yvonne. Ik bedacht van de week ook dat ik eerst maar eens moest nakijken of die actie er nog wel was. Nee dus. Ik geloof dat je nu een gratis zegel kreeg als je een kaart kocht.
    Tja, daar hebben wij kaartmaaksters niks aan natuurlijk.
    Je hebt wel mooie kaarten gemaakt en je label van je vorige post vind ik ook helemaal te gek.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails