maandag 1 oktober 2018

Wat een mooie dag!

je danst
je straalt
je geniet
je voelt
en denkt
..... wat een mooie dag!

Vandaag plaats ik voor KiCoStamps deze kaart.


De achtergrond heb ik gekleurd door een paar stroken Distress Paint aan te brengen op mijn craftsheet .....




..... en nat te sprayen met water.
Haal je papier er net zo lang doorheen totdat je er zelf tevreden over bent.
Bij deze achtergrond heb ik mijn papier er maar één keer doorheen gehaald.

En er zat nog genoeg verf op de craftsheet (eerst nog weer heel licht nat sprayen met water) om het papier er voor een tweede keer doorheen te halen (rechter foto).

Ik heb met Distress inkt Picked Raspberry de bladeren van de laatst uitgekomen Diverse sheet 21 op één van de achtergronden gestempeld, daar de bloemen met zwart overheen en daarna uitgeknipt en op de andere achtergrond (waar ik eerste met roze verf en een waterpenseel op had gespetterd) gerangschikt.
Voordat ik de bloemen heb vastgeplakt heb ik die eerst nog accenten met een witte Signo en Sparkling Signo's gegeven.


De bloemenstelen heb ik met Shabby Shutters gestempeld, maar vond ik nietszeggende dunne lijntjes, dus heb ik met een waterpenseel streken aangebracht over het dunne lijntje.
Daarna heb ik met een Violet Inktense potlood accenten aangebracht rond de bloemen en dat met een waterpenseel uitgeveegd.

Tot slot de randen van de kaart met zwart gesponst, gemat op zwart papier en een bijpassende kleur cardstock.

Fijne dag vandaag, groetjes van Yvon


De stempels zijn van KiCpStamps:

Flora en Fauna 14, plate 99
Divers 21, plate 143
Tekstsheet 29, plate135

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress Paint, Squeezed Lemonade, Spiced Marmelade, Abandoned Coral, Picked Raspberry, Mermaid Lagoon
Distress inkt, Picked Raspberry Shabby Shutters
Signo wit
Signo Sparkling, Pink, Orange
Inktense, Violet 0800
Waterpenseel
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails