vrijdag 13 oktober 2017

Niet perfect, maar uniek

Vandaag mag ik voor KiCoStamps een kaartje plaatsen met de nieuwe stempels. Wat zijn ze weer gaaf!

Morgen is bij KiCoStamps het Jaarfeest met heel veel activiteiten zoals gratis make and takes, een tweedehands stempelmarkt en een ATC ruilbeurs.
Omdat mijn gezondheid het even laat afweten ben ik er helaas niet bij, waar ik ontzettend van baal, maar de make and take die ik had voorbereid met voorbeelden en een beschrijving, wordt evengoed gegeven, maar nu door Conny zelf.
Natuurlijk ga ik niet verklappen wat je daar gaat maken, maar in ieder geval ga je met de nieuwe stempels werken.
Een klein beetje van deze kaart komt in de make and take terug. En ook daarvan zeg ik natuurlijk niet precies wat dat dan zal zijn.


De achtergrond heb ik met Dylusions Paint gekleurd. Daar heb ik 3 kleuren voor gebruikt.
Daarna heb ik een stencil op de kaart gelegd en daar met een babywipe overheen geveegd.
Nu de kaart goed drogen.
Alle afbeeldingen en de tekst zijn met zwart gestempeld. Bij de bamboe heb ik ook tweede afdrukken gebruikt zodat die wat vager op de kaart (achtergrond) komt.
In de bloemetjes heb ik witte accenten aangebracht met een witte Signo pen.
Tot slot heb ik de randen van de kaart met zwart gesponst, de kaart gemat op zwart en een bijpassende kleur cardstock.


Stempels:
KiCoStamps, Cultuur 3, Plate 133
KiCoStamps, Tekstsheet 28, Plate 132

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Dylusions Paint, Squeezed Orange, Funky Fuchsia, Crushed Grape
The Crafters Workshop, Mini Flower Frenzy, TCW157s
Signo wit
Babywipe
   

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails