woensdag 25 januari 2017

Round Robin 8: Stempelen

De opdracht voor Round Robin 8 is: Stempelen.
Daar heb ik wel iets van in huis ......


Ik heb eerst de achtergrond gekleurd met Paper Artsy verf en een smalle brayer met de kleuren Mermaid, Lime Light en Brown Shed.
Ik heb met zwart het gezicht gestempeld en voor alle volgende handelingen gemaskerd.
De Joggles foamie heb ik afgedrukt met een combi van Beach Hut en Lime Light.
Het stencil heb ik met Snowflake gesponst.
Daarna heb ik diverse stempels gebruikt, waarbij ik vooral tweede afdrukken heb gemaakt met zowel zwarte als bruine inkt.
De swirl heb ik met Distress inkt gestempeld (eerste afdruk) en accenten gegeven met de witte Signo.
De tekst heb ik met zwart gestempeld en drie keer op een apart stukje cardstock. De randen gesponst met zwart en de tekst op zwart en een bijpassende kleur cardstock gemat.
Tot slot de randen van de pagina's met zwart gesponst.


Stempels:
Unity Stamps, Windows to the Soul large, DD-1129A
StampinBack, Woman, SB178
Stampington, Wrought Scroll, C8473
Joggles foamie, Teardrops in the Round
Hampton Art Diffusion, Scratch Pattern, 2635
Cherry Pie, Crackled Diamonds, CP L327/36
Cherry Pie, Renoir's Colours List. CP P426/27

Inkt etc.:
Archival, Jet Black, Coffee
Distress inkt, Evergreen Bough
Paper Artsy, Fresco Finish, Mermaid, Beach Hut, Lime Light, Brown Shed, Snowflake
Brayer smal, ongeveer 5 cm
The Crafters Workshop, Tile Texture, TCW237
Signo wit
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails