dinsdag 8 november 2016

Hiep hiep hoera!

Vandaag plaats ik een vrolijk verjaardagskaartje wat ik heb gemaakt met de nieuwste KiCoStamps.


Ik heb bijna alles met zwart gestempeld, alleen het gras en de bloemetjes met oranje.
Met stempelen heb ik de volgende volgorde aangehouden:
de olifant,
de 3 boomtakken,
de vogel,
het cadeautje,
de omgekeerde uiltjes met een wit stipje in hun ogen,
de tekst,
daarna het cadeautje ingekleurd met een waterpenseel en Ripe Persimmon, waarmee ik ook de bloemetjes heb gestempeld,
het gras heb ik met Dried Marigold gestempeld,
en met de Micron heb ik een touwtje met strikje gemaakt aan het cadeautje en de tekst, en de takjes van de bloemetjes getekend.
Tot slot heb ik de randen van de kaart met zwart gesponst en de kaart gemat op zwart, terra en een bijpassende kleur oranje cardstock.


Stempels:
KiCoStamps, Diverse (13), Plate 111
KiCoStamps, Diverse (14), Plate 113
KiCoStamps, Tekstsheet (24), Plate 112

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Dried Marigold, Ripe Persimmon
Signo of GelliRoll wit
Waterpenseel
Micron black 0.05
DCP 250 grams
Zwart, terra en oranje cardstock
    

2 opmerkingen:

  1. Wat is schattig, vrolijk kaartje is dit.
    Fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met deze vrolijke stempeltjes!
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails