zondag 15 mei 2016

Zomerchallenge 2016, Opwarmertje 1, Favoriete kleuren

We zijn weer begonnen, de zomerchallenge 2016 is van start!!!
Van 1 juni tot en met 31 juli krijgen we iedere dag een opdracht, waar je een kaartje van kunt maken. Je mag meedoen wanneer je wilt, of niet, of je maakt alles. Dat is me de vorige twee jaar ook gelukt, dus ga ik nu natuurlijk voor drie op een rij!

Maar omdat er al de nodige activiteit is, kregen we voor vandaag ons eerste opwarmertje om er vast weer in te komen.
Vandaag een kaartje in je favoriete kleuren. Wat wel eens wisselt bij mij, maar ja, groen en blauw en wat daar zo'n beetje tussenin zit, altijd wel goed bij mij.


De achtergrond heb ik gemaakt met Distress inkt en een stencil op de gelliplate, met een brayer uitgerold.
De schelp gestempeld met Sepia en de tekst met Coffee.
Met een witte pen stipjes gezet rondom de gelliplate afdruk en de rondjes van het stencil.
Tot slot de datum gestempeld en de randen met zwart gesponst.


Stempels:
Impression Obsession, Nautilus, F4345
Impression Obsession, Smell the Sea, C13006
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Archival, Jet Black, Sepia, Coffee
Distress inkt, Cracked Pistachio, Peeled Paint, Lucky Clover, Mermaid Lagoon
Stencil met rondjes
Brayer
Gelliplate
Signo wit
    

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails