donderdag 25 juni 2015

Zomerchallenge, dag 23: Gezicht

Op dag 23 van de Zomerchallenge bij de Craftorij was het thema: Gezicht.


De achtergrond heb ik gemaakt met de gelliplate en verschillende merken acrylverf, misschien ook daarom een wat ander effect.
Het gezicht, de haarkrullers (of wat zijn het?) en de bril heb ik met zwart gestempeld op tijdschriftenpapier wat ik altijd achter mijn werk leg wat ik wil sprayen met spray inkt. Dat wat naast mijn werk terecht komt, komt dan op het tijdschriftenpapier wat daardoor wordt meegekleurd.
De haarkrullers voor een tweede keer gestempeld op andere kleuren tijdschriftenpapier, uitgeknipt, opgeplakt en accenten gegeven met een witte stift.
De tekst gestempeld met Versamark en geëmbost met zwart.
Met een acrylmarker de randen getekend en met zwarten de randen van de kaart gesponst.


Stempels:
Dylusions, Endeavour, DYR46202
Dylusions, Escape, DYR46219
Impression Obsession, Trying to be normal, D17016
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Versamark
Gelliplate
KiCoStamps Opaque Detail Embossingpoeder Black
Amsterdam Acrylic Marker, Vermillion, 311
Molotow, Signal White
Tijdschriftenpapier
    

1 opmerking:

  1. Weer een prachtige creatie Yvon, prachtige stempel is dit ook, en wat een mooie kleuren combinatie heb je gebruikt !! En de quote is helemaal top!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails