zondag 8 maart 2015

Nieuwe KiCoStamps 4: Gezichtje

Wat een heerlijke nieuwe KiCoStamps! Opnieuw een kaartje gemaakt, nu met het gezicht van het meisje die ik eerder die warrige haarbos gaf.


De achtergrond heb ik gemaakt door de Distress inkt op de craft sheet aan te brengen, vermengen met water en daar de kaart doorheen te halen. Doe dit net zo lang tot je tevreden bent. Tussen alle lagen goed drogen.
Stempel met zwart het meisje op de kaart en op een kladpapiertje, en knip die laatste uit.
Stempel met zwart de tekst op een restje gekleurd papier, snijd uit en mat op zwart en paars.
De waterdruppels heb ik met zwart gestempeld, maar wel zodanig dat ze naast het meisje vallen. Sommige druppels heb ik ingekleurd met paarse Silks.
Ook de lippen en ogen van het meisje zijn ingekleurd met Silks, net als de haren, die daarnaast ook met een witte pen accenten hebben gekregen.
De randen van de kaart zijn eerst gesponst met Sepia, daarna met Coffee, en de kaart is gemat op zwart en paars.
Tot slot heb ik de tekst op de kaart geplakt.


Stempels:
KiCoStamps, Plate 72, Divers (7)
KiCoStamps, Plate 74, Tekstsheet (18)
SparklenSprinkle, Spring Swirl, 425

Inkt etc.:
Archival, Jet Black, Coffee, Sepia
Distress inkt, Pumice Stone, Vintage Photo
Silks Acrylic Glaze, Nutmeg, Pretty Peridot, Bolivian Blue (voor de haren), Boysenberry (voor de waterdruppels), Spiced Pumpkin, Mediterreanean Blue (voor het gezichtje)
Minimister met water
Craft sheet
Waterpenseel (of gewoon penseeltje)
Witte pen (Signo of Sharpie)
DCP papier 250 grams
     

5 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails