woensdag 22 oktober 2014

Kaartje met washitape

Voor een Stamping Angels project maakte ik deze kaart. De opdracht is een kaartje met washitape, en in de kleuren van het boekje.



De achtergrond heb ik gemaakt met de mini gelli plate, drie kleuren acrylverf en het stencil.
Daarop heb ik de Gracious Lady gestempeld en geëmbost met zwart embossingpoeder. De sjaal, jas en hoed heb ik ingekleurd met potlood en het waterpenseel.
Daarna heb ik de randen van de kaart gesponst met zwart en de kaart gemat op zwart, lila en paars, voordat ik het op de kaart van het boekje plakte (roze).
Omdat ik vind dat de washitape vaak slecht platk, plak ik deze altijd op met een gelmedium.
De tekst heb ik met Versamark gestempeld op een restje papier van de gelli plate, geëmbost met zwart embossingpoeder, uitgeknipt, randjes gesponst met zwart en op de kaart geplakt.


Stempels:
Hero Arts, Gracious Lady, G2811
KiCoStamps, Tekstsheet 11, Plate 28

Inkt etc.:
Versamark
KiCoStamps, Opaque Detail Black Embossingpoeder
Mini Gelli Plate
Brayer
Acrylverf wit, roze, paars
The Crafters Workshop, TCW157s, Mini Flower Frenzy
Archival, Jet Black
Derwent, Inktense potlood, Fuchsia 0700, Violet 0800
Waterpenseel
Washitape
Gelmedium
    

10 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart, prachtige achtergrond ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie paars/roze kleuren. Prachtig gedaan met de tape.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk al die verschillende materialen bij elkaar...leuk en creatief geheel Yvon in lekkere kleuren!
    groetjessss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart leuke combi met de washi tape!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk spelen is dat met washi tape, nietwaar Yvon:0)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart geworden, Yvonne.
    Ik kijk altijd vol bewondering naar al die mooie achtergronden, die gemaakt zijn met de gelliplates.
    Het stencil komt hier ook prachtig op uit.
    Fijne zondag verder en groetjes.
    Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje ... zoveel gave details en het tape ... dat heb ik sinds kort ook weer ontdekt :) Gaaave kaart!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart, leuk dat tape en wat een mooie quote ook!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails