vrijdag 19 oktober 2012

Woohooo .... a ghost in da house!

Voor de "Woohooo ..... a ghost in da house!" swap van de Hooked groep heb ik dit Halloween kaartje gemaakt. Daarnaast moest er ook washitape op de kaart verwerkt zijn.






De achtergrond heb ik gekleurd met de diverse Distress inkten op een craftsheet en minimister met water.
Met zwart heb ik de boom en het kasteel gestempeld en later bijgekleurd met potlood.
Het spinnenweb heb ik met Platinum gestempeld en geëmbost met clear embossingpoeder. De door de spin getrokken spinnenwebdraad is een stukje Madeira garen, de spin heb ik alleen met zijn lijf opgeplakt met 3D tape.
De hangende vleermuizen zijn met zwart gestempeld op washitape, waar ook Woohooo op is gestempeld.
De vliegende vleermuizen heb ik met zwart gestempeld, de katten en de vogel heb ik gestempeld met Brilliance, geëmbost met clear embossingpoeder en uitgeknipt. De vogel heb ik ook met 3D tape opgeplakt.
De "ghost" heb ik getekend op wit cardstock, uitgeknipt, opgeplakt en met een zwarte gelpen omlijnd.
Poison heb ik met zwart gestempel op wit cardstock en onder de spin gefrummeld. Het is onderdeel van een etiket op een fles van een sheetje van Crafty Individuals.
De randen gesponst met zwart, kaart gemat op zwart en op een bijpassende kleur.


Stempels:
Stempelwinkel, Boom met stenen, SW Q08024 (Plate 075, Landschap 2)
Stempelwinkel, Kenilworth, SW R09071
Cherry Pie, Web and Spider, CP N387
Cherry Pie, Large Cloud, CP P440
Cherry Pie, Vleermuizen vliegend en hangend
Green Pepper Press, Crow About, GPP-022
Provo Craft, Rolling Stamp Circa 12pts, 28-8064
Crafty Individuals, CI360
Kleine kat, ?

Inkt etc.:
Distress Bundled Sage, Iced Spruce, Weathered Wood, Vintage Photo
Archival Jet Black
Brilliance Graphite Black
Brilliance Platinum
Dun zilverkleurig draad (hier Madeira kleur 504)
Embossingpoeder clear
Craftsheet
Minimister met water
Kleurpotloden grijs en bruin
Washitape
3D Tape


De andere 3 kaarten komen van Paulien, die ook de swap heeft gehost, en Marjolijn en Lisetta.
Meiden, hartstikke bedankt voor jullie leuke, grappige en "geestige" kaarten!
Kijk ook eens op hun blogs voor nog veel meer moois!




Bedanklabeltje van Paulien
    

8 opmerkingen:

  1. Ja,leuk gedaan yvon ennehhh het spookt hier flink bij mij in huis,want ikzelf ben de washitape vergeten!
    LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Yvon...echt Halloween op je kaartje!
    Wat de anderen gemaakt hebben mag er ook zijn!
    Leuke uitdaging zo...
    Fijn weekend verder!

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iekkkkkksss ;-) hallo hallo ween...! Lekker scary!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous background on your card Yvon!
    Have a great weekend!
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aiksssss, spoken, spinnen, spinnenwebben, vleermuizen...griezelig!!! :-)))

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt spooky Yvon. prachtige Halloween kaarten.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super super leuke Halloween kaart Yvon
    Wat de andere gemaakt hebben ziet er ook heel gaaf uit.
    Leuke uitdaging
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoveel te zien op al die kaarten. Mooi!
    Heb mijn eerste lesje stempelen achter de rug. Eindelijk begrijp ik hoe je zoiets opbouwt...
    Hopelijk kan ik binnenkort ook dergelijke dingen maken. Ik heb er zin in...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails