dinsdag 4 september 2012

Knopen

Voor een knoop in een Stamping Angelsproject maakte ik deze knoop.


 

Op twee kleuren groen cardstock zijn afdrukken gemaakt van de Haberdashery set.
Op de achtergrond heb ik twee ronde buttons gestempeld, net als de paspop. Het groene jasje heb ik op groen papier gestempeld en opgeplakt.
Het garenklosje en de schaar heb ik gestanst uit craft karton, waarna ik de schaar heb ingesmeerd met Viva Gold en bestempeld met de stippen.
Het scharnier bestaat uit een zwart rondje met een perforator gemaakt, daar bovenop een koperen splitpen. De schaar heb ik met 3D tape vastgeplakt.
De liniaal heb ik met bruin gestempeld, gescheurd en over het onderste deel van de schaar geplakt.
Op het gestempelde Needle Book heb ik twee naalden met draad gestoken en met 3D tape opgeplakt.
Ik heb diverse groene knopen op de grote knoop geplakt.

Tot slot heb ik het schaartje bewerkt met Verday Iron en Patina, zodat het nu wat roestig lijkt.

Voor                                             Na


Stempels:
Stampers Anonymous/Tim Holtz, Haberdashery, CMS105
Stampers Anonymous, U4-1027
Magenta, 23114-C

Inkt etc.:
Archival Jet Black
Archival Sepia
Viva Inka Gold, Gold
Cuttlebug
Sizzix/Tim Holtz, Sewing Edge, 657829
Verday Iron, Patina
Embellishments: Knopen, Schaartje, Naalden, Brad koper
DMC garen
3D tape
    

16 opmerkingen:

  1. ...what a great piece Yvonne, loVe the haberdashery theme there is so much fun to be had, loVe your use of button and the needles & thread and the aged scissors are awesome, the difference is amazing...gorgeous colours too...Mel :)
    Hope you are well & having a great week so far...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige mooie kaart, Ik vind ze heel mooi!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor iemand die graag naait,zoals ik,is dit gewoonweg de max.
    Trouwens ook een mooie werkbeschrijving!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Yvonne,
    wunderschön, genau mein Geschmack.

    Liebe Grüße
    Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke aangeklede knoop en je schaartje... net echt die roest, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love your interpretation of an altered cd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend mooi Yvon, wat valt er veel te zien op zo'n klein stukje. Ik vind je schaartje geweldig nu het zo roestig oogt.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwwwwwwwwwwwwwwwww Yvon wat vind ik dit SUPER.
    Heb hier van zitten genieten achter m'n P.C.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje: hier zit veel op! Ik blijf maar kijken... Het schaartje is mooi geworden. Gaaf gedaan! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a beautiful piece of collage art Yvon! I love the rusty scissors!
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lekker cirkel Yvon,leuk opgesierd met alle details! Mooi mooi,,,

    groetjes,Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n knoop wil ik wel in mn zakdoek :-)).
    Wat heb je dit mooi gemaakt zeg en leuk, dat je ook de uitleg erbij geeft.
    Nooit te oud om iets te leren, toch?
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou nou. Ook dit is weer het mooiste van het mooiste.
    Fijn ook, de uitleg. En leuk dat oudgemaakte schaartje. erg mooi, die ronde vorm van het kaartje. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwww, dit is gaaf Yvon!
    Leuk projectidee met die knoop,
    volgens mij is die deze kant ook al geweest LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je weer een mooi project gemaakt, superrrr Yvone!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf gedaan...ben weg van het schaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails