maandag 16 april 2012

Art Specially FEEST !!!

Wat was het weer een FEEST !!!
Het Art Specially Event was ook dit jaar weer waanzinnig leuk.
Een feest aan workshops en make and takes,
een feest van bekende maar ook nieuwe standhouders,
een feest van herkenning van alle mensen die je tegenkomt, sommigen voor het eerst, anderen al vaker ontmoet,
een feest dat alle Stamping Angels het hele weekend of één van de dagen er waren,
een feest van nieuwe stempels en materialen.
Kortom, hier kan ik weer een jaar lang op terugkijken, en me een jaar lang verheugen op het volgende Event.

Een heel groot compliment aan Angela en haar team, van workshoppers tot mensen op de vloer, bij de stand, in de bewaakte garderobe, allemaal bijzonder bedankt dat jullie dit weekend weer tot zo'n feest hebben gemaakt!

Zoals alstijd had ik natuurlijk niets nodig ......

... maar kwam toch weer met een tas vol spulletjes thuis!

Ook weer verwend met veel cadeautjes .....

..... waarvan ik dit schattige bosje roosjes wel heel bijzonder vond. Gekregen van Nora, die ik eigenlijk alleen ken via de blogs en wat ze speciaal voor mij had meegenomen uit België. Lief hè?!
Zulke verrassingen horen tot de leukste momenten van het weekend.

Het lukt mij nooit om (bijna) alle workshops te doen, omdat ik meestal te lang moet wachten en staan nu eenmaal niet mijn sterkte kant is. Maar vieze vingers heb ik gelukkig toch wel kunnen halen!


Na twee dagen zéér voldaan naar huis!
En hoewel mijn lijf in de categorie "compleet gesloopt" valt, geniet ik heerlijk na van een waanzinnig leuk weekend!
 

29 opmerkingen:

  1. Je supergroot label zorgde er wel voor dat we je niet konden missen ;)) gelukkig zag jij ons eerst haha. Meid altijd heerlijk zulke dagen, en volgende jaar ben ik er ook het hele weekend bij. Lieve groeten en nog even een virtuele knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij te zien dat ik niet de enige ben die met heel veel spullen naar huis ging ;-)
    Geweldig aankopen heb je weer gedaan, Yvon!
    Het was leuk om je weer te zien!

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een super mega grote veel spullen gekocht. Heerlijk.... Centjes op... Beentjes moe, maar voldaan. Ik vond het leuk je weer gezien te hebben.
    Geniet na... Tot blogs,
    Hartelijke groeten, Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk je nu in het echie te hebben ontmoet Yvon. Wat een heerlijke dagen he, vond ik ook, gewoon SUPER. Heb ook zo genoten. En als ik jouw uitstalling zie ben ik inderdaad niet de enige die met zoveel spullen naar huis ging. We kunnen er weer een jaartje tegen (nou is dat zo???) Was uitgeblust na afloop maar de herinnering blijft. Misschien gauw tot ziens en lieve groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuk om zo van iedereen
    de enthousiaste berichten te lezen
    over het afgelopen weekend, en wat
    een spullen..

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gossiemokke.....ik ben gelukkig niet de enige die zich heeft uitgeleefd qua aankopen.
    Heel veel plezier met je nieuwe spullen.
    Leuk je weer even te hebben gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke zaken gekocht.
    Gelukkig had je niets nodig!!!
    Veel creativiteit toegewenst met de nieuwe spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, heel wat tastbare herinneringen Yvon die de ontastbare levendig zullen houden.
    Ik vond het erg leuk om je te ontmoeten!! :-)
    Heel veel plezier met je herinneringen en met je nieuwe spulletjes het komende jaar.

    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die Belgen, die zitten toch vol verrassingen he Yvon *lol*
    Leuke roosjes!
    Mooie, prachtige, super buit zie ik hier! Volgend jaar moet ik er weer naartoe hoor als ik dit zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik zie dat ik niet de enige ben met een grote buit...veel plezier ermee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt je uitgeleefd daar kennelijk. Je kunt wel weer een poosje vooruit nu ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk om te zien dat jij ook zo genoten hebt.
    Prachtige aankopen, jij kan weer een poosje vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful stash Yvon! So much lovely 'rubber'! I see you have the Dylusions inks too, I bought the whole set of sprays last week! Aren't they beautiful colours?! Glad you enjoyed your crafty weekend too xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. uh ik lees nu de reactie van Janine over je super grote label dat we je niet konden missen en moet eigenlijk wel weer erg lachen :) wat was dat ontzettend grappig toen Marleen en ik het over jou hadden en jij ons vrolijk gedag zegde een meter van ons vandaan :) mijn gil van enthousiasme? blijdschap? schrik? :) werd niet door iedereen in dank afgenomen haha! Wat een heerlijke spullen heb je gekocht, vooral die stempels van dylusion, die zijn erg mooi. Iets voor de volgende keer.... Super om je meerdere keren gezien en gesproken te hebben Yvon! En ik wens je een relaxte rustige bijkomweek toe...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mmmmm what a feeeeest for the eyes...look at all the goooodies..omg...looks like you had fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn dat je je zo goed geamuseerd hebt daar in Zeist!
    Heerlijk al die nieuwe aankopen Yvon!
    Gaan we vast een hele hoop van terug zien op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het was echt een super feest ! Jouw knutselvoorraad is ook behoorlijk rijker geworden ! en je portemonnaie wat armer, of hoe bekijken we het ?
    Veel plezier ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou ik vond het ook een feestje om jouw te ontmoeten meid! Gelukkig had je het zelfgemaakte label met je naam om en kon ik je heel goed herkennen ( het kostte me maar een halve dag van staren naar iedereens buik ;o))
    Jouw buit ziet er geweldig uit en ik kan niet wachten tot je er iets moois mee maakt.
    Liefs,
    Nora
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gelukkig heb jij je, net als ik, prima vermaakt! Maar hoe gek het ook klikt; ben heel veel bekenden tegengekomen en jou dus helaas niet..Ik mail je straks of morgen nog even, maar ondertussen heel veel rust en verlekkerd bedenken wat je met al dat moois gaat maken? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De manier waarop ik jou zag vond ik zo leuk. Zo dichtbij, Zo gezellig. Ik heb er van genoten om kennis gemaakt te hebben met jou. Heb ik een beeld bij de gezellige mailen van je. Leuk he, al die nieuwe spulletjes. We vervelen ons voorlopig nog lang niet met z'n allen. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je mooie dingen gescoord, ik zie dat je ook bijgedragen hebt aan de TOP dag Zaterdag van Katzelkraft! LOL Beatrice vindt ons nederlanders echt passie hebben voor onze hobby, is dat nou een compliment of niet? Leuk je gezien te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie spulletjes heb je gekocht.
    kan je weer een poosje mee vooruit denk ik zo.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha die Yvon.
    en al een beetje bij aan het komen,...en..zijn je vingers inmiddels schoon?
    Die van mij wel ha ha!
    En wat heb je weer heerlijke leuke, mooie stempels & co kunnen bemachtigen.
    Een genot om te kijken.
    Geniet ervan, doe ik ook LOL!

    Liefs van Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. HIHI, voor iemand die niets nodig had heb je goed je best gedaan...leuk je weer gezien te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat en buit !!! mooie spullen...enne ik heb je dus helaas niet gezien bleehhh...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Yvon,
    Ja, wat was het weer heerlijk. Ik zie inderdaad "dat je niks nodig had". Zo gaat het bij mij ook altijd. Ik vond het hartstikke leuk dat ik je weer eens zag, maar de momenten zijn alleen zo kort. Moeten we toch eens anders afspreken.
    Ben je een beetje bijgekomen van het weeekend. Zal toch wel heel vermoeiend zijn geweest, maar ik denk dat al die spulletjes de pijn wat verzachten.
    Ik wens je een hele fijne avond nog en heel veel lieve knuffels van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  27. OOOHHHHH wat heb jij je schandalig gedragen zeg hihi.
    Paste dat allemaal in jouw rugzak ? dit wordt dus echt een jaar lang droog brood eten ? Jammer toch dat het weer een jaar duurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Goed om te lezen dat je een goed weekend hebt gehad, maar dat kan ook bijna niet anders als je zo goed gescoord hebt :-) en hoe herkenbaar niets nodig hebben ...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een geweldige aankopen en blijf zoveel mogelijk deze leuke dingen ondernemen. Maakt het leven een stuk aangenamer.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails