woensdag 28 december 2011

Make and take kaartjes 5 en kerstkaarten

Jawel, ik vind steeds weer iets terug wat ik een keer tijdens een make and take heb gemaakt, zoals dit kaartje.



Ik heb nog een paar kaartjes gevonden, maar bij allemaal moet er nog iets worden opgeplakt, een lintje erop, enz., dus laat ik die kaartjes later deze week zien.

Kerst is inmiddels weer voorbij. Op mijn blog met alles wat ik van anderen heb ontvangen http://watyvonvananderenheeftgekregen.blogspot.com/ laat ik vanaf vandaag iedere dag een paar van die prachtkaarten zien.
Ik zou zeggen, kijk en geniet mee!
    

6 opmerkingen:

  1. Al die 'vergeten' schatten zijn stuk voor stuk erg mooi! Jij deed al ontzettend veel make and takes geloof ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig als je zoiets schitterends nog vindt. Wat is ie mooi. Ik ben weg van die stempel Yvonne. Prachtige combi heb he er weer mee gemaakt.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely colours and great stamps - one of my favourites x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I have just descovered your blog today, so many beautiful creative things! I Love this, gorgeous elegant image and I Love the colours you have used too! Hugs Juls

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Yvon, ja van dat soort heb ik ook een la vol. Goed voornemen om ze af te maken. Succes. Fijne jaarwisseling en een creatief 2012. Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig geheel.Yvonne!

    groetjes en de allerbeste wensen voor 2012!

    Alie:-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails