vrijdag 5 januari 2018

Geëmboste bloemen en vlinders op craftkarton

Vandaag heb ik voor KiCoStamps een kaartje gemaakt met geëmboste bloemen en vlinders op craftkarton.
Daar heb ik maar twee kleuren voor gebruikt, namelijk het embossingpoeder in zwart-brons en de witte accenten.



De bloemen, vlinders en tekst heb ik gestempeld met Versamark en dat bestrooid met de embossingpoeder.
Goed verhitten met de heattool.
Ik heb met een Signo pen witte accenten bij de bloemen aangebracht en de witte spetters gemaakt met de Daler inkt en een dunne satéprikker.
Tot slot heb ik de randen van de kaart rafelig gemaakt met een distresser en de kaart gemat op wit en op zwart cardstock.


Stempels:
KiCoStamps, Flora en Fauna 9, Plate 64
KiCoStamps, Tekstsheet 28, Plate 132
KiCoStamps, Fantasy 4, Plate 75

Inkt etc.:
Versamark
KiCoStamps Embossingpoeder, Extra dik opaque Black-Bronze
Daler Rowney Acrylic Ink, White 011
Signo wit
Heattool
Dunne satéprikker
Distresser
Craftkarton
   

1 opmerking:

  1. mooi dat wit en zwart op het kraft, altijd een geslaagde combo
    fijn weekend,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails