zondag 22 oktober 2017

Bloemen en vlinders

Bloemen en vlinders, het blijft toch wel redelijk favoriet bij mij.
Vandaag voor KiCoStamps gewerkt met de laatste Flora en Fauna sheet, de laatste tekstsheet en twee freebies van prachtige vlinders.


Herkennen jullie dat, een restjesbak met papier waarvan je denkt, er komt alleen maar papier bij , er gaat nooit iets vanaf.
Vandaar dat ik voor deze kaart de achtergrond uit de restjesbak heb gehaald.
Ik heb de achtergrond gekleurd door kleuren Distress inkt op de craftsheet aan te brengen, nat te sprayen en daar de kaart doorheen te halen. Zo te zien heb ik dat maar één keer gedaan, waarbij groen en oranje redelijk gescheiden zijn aangebracht om bij vermengen van de kleuren een modderkleur te voorkomen.
De tekst, bloemen en vlinders zijn met zwart gestempeld, waarbij de bloemen ook zijn gemaskerd.
Daarna heb ik de bloemen met een waterpenseel ingekleurd met geel en verschillende kleuren oranje en rood-oranje.
De vlinders zijn ingekleurd met roze en paars en hebben net als de bloemen accenten met een witte Signopen gegeven.
Tot slot de randen van de kaart gesponst met zwart, de kaart gemat op zwart papier en een bijpassende kleur cardstock.


Stempels:
KiCoStamps, Flora en Fauna 21, Plate 130
KiCoStamps, Tekstsheet 28, Plate 132
KiCoStamps, Freebies van vlinders

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Shabby Shutters, Mustard Seed, Mowed Lawn, Dried Marigold, Spiced Marmelade, Ripe Persimmon, Abandoned Coral, Picked Raspberry, Wilted Violet
Signo wit
Waterpenseel
Craftsheet
Heattool
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails