zaterdag 30 september 2017

Herfst

Herfst is de laatste en mooiste glimlach van het jaar!
Waarmee ik vandaag voor KiCoStamps een kaartje maakte.


Het kaartje is niet helemaal spierwit, maar van gerecycled kaartkarton gemaakt.

Ik heb eerst twee vlakken gemaakt door met post-it briefjes (plakgeeltjes) een deel van de kaart af te plakken en daar de achtergrondstempel in af te drukken.
Rondom het vlak heb ik met een zwarte Posca een lijn getrokken.


Daarna heb ik met zwart het eikenblad en de tekst gestempeld.
En het blad en de rondjes van de achtergrondstempel ingekleurd door Distress inkt op een acrylblok aan te brengen, nat te maken met een waterpenseel en hiervan inkt op te pakken om in te kleuren.
Met de resterende inkt heb ik spetters gemaakt en tot slot heb ik witte accenten aangebracht in het eikenblad.


Stempels:
KiCoStamps, Flora en Fauna 6, Plate 59
KiCoStamps, Achtergronden 9, Plate 129
KiCoStamps, Tekstsheet 16, Plate 63

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress Inkt, Fozzilized Amber, Dried Marigold, Fired Brick, Gathered Twigs, Shabby Shutters
Signo wit
Posca black PC-1M, 0,7 mm
Waterpenseel
Acrylblok
Post-it notes (plakgeeltjes)
   

2 opmerkingen:

  1. Yvonne, mooie kaart met warme kleuren en bedankt voor de tip.
    Fijne zondag !
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Autumn is one of my favorite season!!! You created an amazing card. Love all those beautiful Autumnal colors that you choose:)
    Henry

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails