dinsdag 1 augustus 2017

Zomerchallenge dag 57: Postzegels

Op dag 57 van de Zomerchallenge was het thema: Postzegels.
Waar ik het (postzegel)raster van Stampers Anonymous weer eens voor heb gepakt.


Het raster heb ik met zwart gestempeld. Op de stempel is het raster 6 hokjes groot, dus heb ik het verlengd met 2 hokjes om de kaart met een heel velletje postzegels te vullen.
Daarna heb ik de inhoud van de hokjes gevuld met elk twee bloemen of vlinders. De eerst gestempelde bloem of vlinder heb ik gemaskerd met een papiertje, net als de randen van het postzegelraster.
De bloemen en vlinders heb ik ingekleurd door Distress inkt op een acrylblok af te drukken en van daaruit steeds met een waterpenseel wat inkt op te pakken.
Datzelfde heb ik gedaan met de lichtblauwe achtergrond op de postzegels (Tumbled Glass), maar daar heb ik eerst de inkt op het acrylblok flink met water verdund voordat ik het op de kaart heb aangebracht.
Tot slot de tekst boven de kaart gestempeld (lekker scheef al je je kaart echt vlak voor het stempelen verschuift ..... grrrrr!), de poststempels afgedrukt en de datum op de kaart geplakt.


Stempels:
Hero Arts, Pop Petals, LL022
Hero Arts, Sketch Butterflies, LL928
Appaloose Art Stamps, Air Mail, PM020
Stampers Anonymous, V1-704
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Mustard Seed, Carved Pumpkin, Wilted Violet, Fired Brick, Picked Raspberry, Broken China, Tumbled Glass
Signo wit
Waterpenseel
Acrylblok
Maskerpapiertje
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails