zaterdag 7 juli 2012

Oranje


In het "Oranje" project voor de Stamping Angels maakte ik deze kaart.



Het oranje cardstock heb ik met de Script embossingmal door de Cuttlebug gehaald. Daarna heb ik met Ripe Persimmon en Black Soot deels over de tekst gewreven en de randen met zwart gesponsd.
Het stukje metal sheet heb ik met de Spots & Dots embossingmal door de Cuttlebug gehaald. Daarna heb ik met oranje alcoholinkt met Blending Solution over de metal sheet gewreven, waardoor het verflaagje op de metal sheet oplost en de kleur van de alcoholinkt aanneemt. Het stukje sheet heb ik uitgeknipt met de fotorandschaar.
Ik heb wit cardstock gekleurd met de gele en oranje Distress kleuren. Daarna heb ik de Hanging Sign met het gekleurde papier en zwart papier door de Cuttlebug gehaald, de tekst gestempeld en bloemen geponst.
Het zwarte papier heb ik achter het ornament geplakt waaraan het bord hangt, en met een klein randje weggeknipt ook op het uithangbord geplakt, waarna ik witte accenten met een gelpen heb aangebracht.
De uitgeponste bloemen heb ik met een oranje splitpen vastgezet, de tekst op het uithangbord geplakt en van oranje DMC garen twee "kettingen" gemaakt om het uithangbord aan te hangen.
Het ornament is vastgeplakt, het uithangbord hangt los.
Het geheel is gemat op zwart cardstock en op de achtergrondkaart van het Stamping Angelsproject geplakt.


Stempels:
Stampers Anonymous / Tim Holtz, Good Thoughts, CMS085

Inkt etc.:
Distress Mustard Seed, Spiced Marmelade, Ripe Persimmon, Black Soot
Archival Jet Black
Cuttlebug
Cuttlebug Script, 37-1152
Cuttlebug Spots & Dots, 37-1145
Sizzix Haning Sign, 656631
Ten Seconds Metal Sheet, Rockstar Black
Kuretake alcoholinkt, Cadmium Orange en Ranger Blending Solution
Ponsen van bloemen
Embellishments: Brads
DMC garen oranje
Fotorandschaar
Gelpen wit

13 opmerkingen:

  1. leuke kaart Yvon, lekker kleurig en leuk zo'n "uithangbord".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is schitterend Yvon. het uithangbordn is prachtig. Gave combinatie en kleur.
    lieve groetjes en fijn weekend
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk met dat losse uithangbord

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Yvon, ook dat het uithangbord naar voren klapt, je moet er maar opkomen!! Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW magnificent creation, love design and coloring.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schrok bijna van de kleuren toen ik deze als thumbnail zag, maar op 'kaartgrote' bekeken is het een gave kaart met deze kleuren! Lekker fris en leuk met het mooi gemaakt uithangbord! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi!!!! en die bungelende tag is helemaal geweldig. Kun je ook mooi nog een keer maken en dan prachtig alleen op een witte achtergrond of bruine achtergrond maken. Het is zo'n mooi detail!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met zulke kleuren heb je geen Dylussions nodig Yvon, prachtig oranje gecombineerd met de andere kleuren!
    En het losse uithangbord is erg leuk gedaan!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele aparte en leuke kleur met dat Oranje Yvon,zie niet zo vaak
    Het uithangbord vind ik super.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, deze kaart knalt echt. Heftige kleuren, maar wel prachtig. Dat uithangbord vind ik super.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ee zonnig kaart!
    Hebben wel nodig vandaag...
    Leuk hoor, vooral dat uithangbord...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Yvon,

    Wat heb je dat weer geweldig gedaan zeg, erg orgineel!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails