zondag 24 juni 2012

Afstand

Voor het Stamping Angels project met thema "Afstand" maakte ik deze kaart.
Je kunt een kaart met afstand ook maken met bijvoorbeeld een liniaal, maar ik nam de afstand tussen Amsterdam en ..... in ieder geval ver weg.


Het kompas van de achtergrond heb ik gestempeld met Sand, al het andere is gestempeld en gesponst met Frayed Burlap.
De labels, steden en pijlen zijn gestempeld op cardstock van het Tim Holtz papierblok, daarna gemat op donkerblauw cardstock.
Eén van de ronde labeltjes heb ik met een brad op de kaart bevestigd.
Van de Sizzix mal heb ik alleen het rondje voor het gat bovenaan het label gebruikt, waar ook een stukje touw doorheen is gedaan.
Ik heb ook een stukje touw rondom de kaart geknoopt en één van de labeltjes daar voor een deel overheen geplakt.


Stempels:
Hero Arts, Travel Journal, CL146
Hero Arts, Long Travel, CL227
Tattered Angels, Tattered Traveler Compass, TAT09SPCO

Inkt etc.:
Distress Frayed Burlap
Memories Sand
Tim Holtz Vintage Shabby papierblok
Donkerblauw cardstock
Embellishments: Brad
Touw blauw/wit
Gelpen zwart
Cuttlebug
Sizzix mal Tiny Tabs & Tags, 657188

9 opmerkingen:

  1. ...great work Yvonne...excellent stamping, loVe all your inkiness, Frayed Burlap is my all time favourite colour of Tim's and it looks super with the blue background...a super make as always Yvonne, wishing you a wonderful week ahead...Mel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om het zo uit te beelden! Apart deze kleuren bij elkaar, maar zeker mooi! Zo kom je toch steeds op nieuwe ideeën...Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uitvoering Yvon, van dit project...en dat zonder aardbeienvlekken :-)

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoe je dat woord afstand vertaalde! Prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie uitvoering van deze uitdaging Yvon, goeie invalshoek.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je moet er maar op komen! Super mooi Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great colours & design Yvon! I love it!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zoals je het woord afstand heb uitgebeeld.
    Heel apart en de kleuren vind ik super mooi.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk yvon en zo knap dat je het opmdeze wijze verkaart ;)) ik zou jietmwetennwaar te beginnen ;)) mooie kleuren ook, dus... Toppie wat ik kan zien hierzo van afstand ;))

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails