maandag 5 juni 2017

Zomerchallenge dag 4: Schoenen

Op dag 4 van de Zomerchallenge was het thema: Schoenen.
Ik denk dan meteen aan mijn wandelschoenen.


De achtergrond is een restje van een gelli plate print.
De schoenen heb ik gestempeld met zwart, de randen van de kaart met zwart gesponst.
De schoenen heb ik ingekleurd met potlood en onder de schoenen een soort schaduw gekleurd waar de schoenen op de grond staan.
De tekst is een print van een songtekst van Lou Reed, Take a walk on the wild side. Op YouTube vind je de song met lyrics. Op het moment dat de tekst voorbij komt, zet je het beeld stil en sla je de afbeelding op als jpeg-bestand. Dit heb ik geprint op een vel wat ik van een schrijfblok heb gescheurd en vast geniet op de kaart.
Tot slot de datum op de kaart geplakt.


Stempels
Deep Red, Combat Boots, SK4x504459
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Luminance 6901
Restje gelliplate
Print van liedje op vel van schrijfblok
Nietjes
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails