zondag 19 maart 2017

Collage Art Journalen

Gisteren een super leuke workshop bij Soraya gedaan. Een heel warm en hartelijk welkom, ik kon alles wat ik wilde de hele dag vragen, dus heel veel geleerd over de verf zie zij gebruikt, de pennen, stiften, papier, lijm, de opbouw, logica, wormpjes en zaadjes, en nog veel meer!
Heel leerzaam en zeker voor herhaling vatbaar.
Vandaag nog een heleboel gedaan. Maar ja, die letters hè .......
Dat is om volgende keer te leren, dus nu gewoon doen, niet doen is niet durven en dat vond ik ook geen optie. De spreuk is ook van Soraya en hoe toepasselijk na afgelopen week trok ik net deze quote uit de glazen pot, dus die kwam op de pagina.
Natuurlijk verder nog niet af, en ik weet het, door eerst de tekst te schrijven heb ik me in een wespennest gestoken. Des te groter de uitdaging het tot een beetje goed einde te brengen.



1 opmerking:

  1. Mooie spreuk, Yvon! En nu al een schitterende journal. Veel plezier met het afmaken ervan ;-)
    Liefs Hannie.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails