zondag 26 februari 2017

Beautiful crackles

Vandaag nog even een vervolg met een crackle kaart voor KiCoStamps, maar dan met andere producten.


De achtergrond heb ik eerst gekleurd met Ground Espressio, goed drogen met de heattool.
Daarna heb ik de crackle paint vermengd met wat Antique Linnen verf en met een platte penseel dun over het bruin aangebracht.
En dan geduld hebben totdat de crackles tevoorschijn komen, dus laten drogen aan de lucht.
De vrouw is met zwart gestempeld, net als de stukjes tekst aan de zijkant.
Kleur is aanbracht met de Distress Paint,  soms onverdund, maar meestal in een grote verdunning.
Sommige dingen heb ik met een waterpenseel ingekleurd (haar en gezicht) en sommige delen met mijn vingers (buitenkant van de kaart).
Tot slot heb ik Beautifull met Antique Linnen gestempeld. Direct daarna het stempelen je stempel goed schoonmaken zodat er geen verfrestjes in de holletjes van de stempels gaat zitten.
Accenten aanbrengen met een witte pen en de kaart goed drogen.
Tot slot de randen van de kaart sponsen met zwart en de kaart matten op zwart en een bijpassende kleur cardstock.


Stempels:
KiCoStamps, Art Journal (8), Plate 96
KiCoStamps, Art Journal (1), Plate 89
KiCoStamps, Engelse Tekst (3), Plate 101

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress Paint, Ground Espresso, Antique Linnen, Seedless Preserves
Deco Art Media, Crackle Paint
Waterpenseel
Pilot Permaball zwart
Signo wit
    

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails