zondag 27 juli 2014

Zomerchallenge: Dag 56, Wolken, lucht, hemel

Gisteren was het thema bij de zomerchallenge van de Craftorij Wolken, lucht, hemel.



Omdat ik eigenlijk alle soorten luchten al had gemaakt, was het lastig iets nieuws te maken, heel vernieuwend is dit dus niet geworden.
De achtergrond heb ik gemaakt met de Distress kleuren op een craft sheet en water.
De boom, het huisje en de tekst zijn met zwart gestempeld, daar zijn de randen van de kaart ook mee gesponst.
De uil heb ik met zwart op een restje al gekleurd correspondentiekaart gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt.
Het huisje en de voorgrond is gekleurd met Distress Markers.
Tot slot het tabje bevestigd en er een tweede correspondentiekaart achter geplakt ter versteviging, afwerking en om op te schrijven welke materialen ik heb gebruikt.


Stempels:
Stempelwinkel, plate 74
Stampscapes, 273G
I Brake fot Stamps, Small Owl
Paper Arsty, Hot Picks, HP1005
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Distress inkt, Vintage Photo, Weathered Wood, Pumice Stone
Archival, Jet Black
Distress Markers, Frayed Burlap, Old Paper, Bundled Sage, Forest Moss
    

3 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig, mooi geworden die lucht zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was für eine tolle - etwas mystisch wirkende - Szene!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, deze lijk ik gemist te hebben...gelukkig toch in beeld nu...Prachtige scenery, zou zomaar een pagina uit een spannend kinderboek kunnen zijn!
    groetjesss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails