zondag 11 mei 2014

Kaart in 1 kleur

Met als thema Een kaart in één kleur, maakte ik voor een Stamping Angelsproject deze kaart.
Ik trof in het project de paarse basiskaart, en was dus gebonden aan die kleur.



De achtergrond heb ik gesponst met Dusty Concord en daarna alles gestempeld met zwart.
De grote vlinder is ingekleurd met Dusty Concord en Seedless Preserves en het waterpenseel.
De kleine vlinders heb ik ingekleurd met een Distress Marker.
Met een witte gelpen heb ik accenten aangebracht en de randen gesponst met paars.
Daarna de uitgeknipte vlinder met het lijfje op de kaart geplakt en onder de vleugels een stukje 3D tape geplakt, en het metalen vlindertje met een stukje organzalint aan de strook tekst bevestigd.
Daarna alles gemat op zwart, paars en nog een keer zwart voordat ik het op de paarse basiskaart heb geplakt.


Stempels:
Inkadinkado, Delicate Branches, 98974
Clear Art Stamps, Wildflowers Medium, SM18
Serendepity, Butterflies, 708QCL
Technique Tuesday, Beauty of Spring
Art Journey, Roses

Inkt etc.:
Distress Dusty Concord, Seedless Preserves
Archival Jet Black
Distress Markers Dusty Concord
Waterpenseel
Gelpen wit
Lint
Embellishments: Vlindertje, Brads
3D Tape
    

4 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails