donderdag 1 november 2012

KreaDoe

Gisteren was ik samen met mam naar de KreaDoe in Utrecht, ons jaarlijkse creatieve dagje uit.
Super gezellig, gelukkig droog van trein naar beurs en weer terug.
En natuurlijk aan het eind van de dag ook zeker vandaag compleet gesloopt, maar dat mag de pret niet drukken.

Heerlijk overal rondgekeken, gekletst met bekenden alleen maar bij de stands, want verder kwam ik geen bekenden tegen.

Vandaag besteed aan alles weer eens goed bekijken, foldertjes te lezen en alles lekker opruimen.


Veel gekocht met de verjaardagskorting bij De Scrapheap, gebruik gemaakt van kortingsbonnen uit het voordeelmagazine en van de aanbiedingen ter plekke bij de winkel.
Soms ook samen met mam wat gekocht om de aanbieding optimaal te benutten, wat we dan later thuis weer hebben gedeeld.

Lekker veel nieuwe kleurtjes Glimmer Glam en rol tissuepapier( Scrapdelight aanbieding), rolletjes washi tape, pearl brads, A4 mica vellen en chic uitziend creme papier (Jen Compen), een sjabloon, paar stempels en cadeaudoosjes en donker craft karton (Ludiec), bloemenmallen (aanbieding Crealies), slotjes voor boekjes en zwarte looptape (Art Journey met kortingsbon), stempels en washitape en het MDF frame (De Scrapheap), en  nieuwe penselen die niet na twee keer gebruik al afgekloven zijn (Hoopman).

Ik ga me deze winter in ieder geval weer niet vervelen!
    

22 opmerkingen:

  1. Oh, heerlijk een voorproef(je kan ik niet zeggen ☺☺)!!

    Leuke dingen en door jouw posting zit ik me gelijk achter de oren te krabben..ik heb toch ook kortingsdingessen..?? toch nog maar es de mail doorbladeren!!

    Heerlijk, genieten is dat, die kleurtjes zien er ook prachtig uit...glimmerglam, es kijken wat dat is!

    Ik ga zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke spullen weer ingeslagen Yvon, kan niet anders of daar weet jij weer mooie dingen mee te maken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi voorraadje ! Nu alles opbergen, en zorgen dat je daarna nog weet wat je allemaal hebt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi voorraadje ! Nu alles opbergen, en zorgen dat je daarna nog weet wat je allemaal hebt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er allemaal weer leuk uit Yvon, kan me voorstellen dat je er van geniet zo naar al die hebbedingetjes te kijken.....en er weer allerlei ideeen voor te hebben! Ik zie ook een hele mooie zonnebloem stempel....waar is die van?

    lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie spulletjes, Yvon! Veel plezier ermee! Ik ga zondag naar de Kreadoe. Ben benieuwd...

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie spulletjes heb je gekocht. Ohh daarom was er vandaag niets meer. Ik dacht al..wie heeft dit allemaal gekocht. JIJ dus. Ik was er vandaag. Jammer dat we ons mis gelopen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Wat leuk om er zo samen op uit te trekken!
    Je kunt nergens beter zitten volgens mij met dit slechte weer.
    En zo te zien hebben jullie je goed geamuseerd daar...leuke aanwinsten hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende spulletjes heb je gekocht Yvon. Om te smullen. De zonnebloem valt me direkt op, super. Dat wordt genieten en werken geblazen (haha). Gauw tot hoors
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke dingetjes heb je gekocht Yvon .
    Als je uit bent gerust er lekker mee aan de slag ,dan kunnen wij weer heerlijk meegenieten van het moois wat je ervan hebt gemaakt.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waarom denk ik nu dat je zonder dit ook de winter zou doorkomen *lol* Grapje hoor, het zijn mooie spulletjes die je koos! Jammer dat die beurs zo ver weg is voor mij. Ik heb één flesje glimmer glam maar ik denk niet dat dit er bij blijft. Leuk spul!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kwijl......superr spullen heb je gekocht! Veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh, wat heb je heerlijk spullen gekocht. Hier ga je komende winter vast weer erg mooie creaties mee maken. Ik ben nu al benieuwd.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijkheden heb je uitgestald op de foto Yvon...jij hoeft je voorlopig niet te vervelen :-)
    Geniet er maar lekker van en mee!

    Lieve groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gratulation to the wonderful shopping. Wish you fun and happy stamping!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijke spulletjes heb je weer gekocht Yvon en gezellig met mams de buit verdeeld, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wowwww Yvon, dat ziet er heel goed uit ;-) Heel veel plezier ermee, maar dat zal jou ongetwijfeld gaan lukken ;-)

    Groetjes en een heel fijn weekend,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Al die nieuwe spulletjes... Daar zullen vast en zeker mooi dingen mee gemaakt worden. We kijken er naar uit...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. zo zo ... dát is me nog eens een buit!! Wow!! Jij bent goed geslaagd!! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er heel erg leuk uit, Yvon!! Benieuwd wat voor moois je er weer mee maakt! Veel plezier ermee!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails