woensdag 16 november 2011

Cadeautjes voor gastblogmaand

Hoewel al zo'n anderhalve maand geleden dat onze gastblogmaand van de maand september is afgelopen, druppelden er nog steeds cadeautjes binnen van de reguliere bloggers van "Deze is ook leuk!". En allemaal met van die lieve en enhousiaste woorden erop!
Wat een verrassing steeds weer en wat ontzettend leuk!
Ik heb zo'n bewondering voor die meiden die steeds weer opnieuw ons weten te verrassen met leuke links, en dat 11 maanden per jaar! Ik vond het heel leuk om te doen, maar weet inmiddels ook hoeveel werk en hoeveel tijd het kost, en dan heb ik het nog maar over 1 gastblogmaand!

Geniet mee van de prachtigste kaarten en cadeautjes van Anneke .....


Een kaart met mijn blogheader op stof geprint, wat een waanzinnig leuk en gaaf idee!
Vergezeld van een prachtige shabby bloem in de kleuren van het stofje en mijn blogheader.




..... en een prachtig label van Godelieve, met zo'n leuke knijper met lintje er omheen gedraaid.



...... en van Rein een hele mooie kaart met geëmboste achtergrond, de vogelkooi gestanst en een vilten bloem. Prachtige kleuren die zo mooi bij elkaar passen.


Wat hebben jullie ons bijzonder verwend!

7 opmerkingen:

  1. Lots of lovely goodies, there - great to see your blog header in print! Love Godelieve's gift, too - thanks for the link to her photo blog - love nature photos! Also love Rein's work. Extra special for me to see some of my favourite bloggers here. Have a great 'rest of the week'!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HIHI, de mijne moet nog, is in het denkstadium...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn we verwend he Yvon, jou banner is ook geweldig geworden. geniet er maar van. Doe ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten zeg. En de bovenste wat een gaaf idee en pracht uitvoering. Komplimenten,
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Iets maken voor iemand die er dan blij mee is, dat is leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Yvon, wat een verwennerij en zo origineel,echt leuk hoor om zo verrast te worden!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails